اخبار ورزشی به صورت زنده

فیلم ها و اخبار ورزشی

اخبار ورزشی به صورت زنده

فیلم ها و اخبار ورزشی

لیونل مسی؛ وقتی تو "کاشته" می زنی!

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

 بسیاری این دربی کاتالونیا را جدالی نزدیک و جذاب تر از همیشه می دیدند. حتی تیتر یک نشریات چاپ بارسلون نیز به همین قضیه اشاره داشت. پس از سال ها فاصله اسپانیول با بارسلونا فقط هفت امتیاز شده بود و این نوید یک دربی جذاب و نزدیک را می داد اما همه چیز مثل یک سراب بود.

 

بارسا از همان ابتدای بازی تیم برتر میدان بود و با انسجام مثال زدنی در تمام خطوط، اسپانیول را در زمین خودش محبوس کرد با این حال برای باز کردن قفل دروازه نیاز به یک جادوی دیگر از لیونل مسی داشت.

فوق ستاره آرژانتینی خودش یک خطا بیرون محوطه گرفت و به شکلی استثنایی آن را دور از دستان دیگو لوپز به سه کنج دروازه چسباند. او با پای چپ و با کاتی حیرت انگیز توپ را به جایی فرستاد که کاری از کسی بر نمی آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسی چند دقیقه بعد یک پاس گل به عثمان دمبله داد تا ستاره فرانسوی جوان، دومین سوپرگل شب را نیز به ثمر برساند. در اواخر نیمه نیز سوارز حساب کار را 0-3 کرد.

مسی با گلی که در نیمه اول به ثمر رساند توانست از رکورد تلمو زارا عبور کرده و با ثبت نوزده گل، بیش از هر بازیکنی در لالیگا به اسپانیول گل زده باشد. او همچنین به اولین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که توانسته در ده فصل متوالی، ده گل یا بیشتر به ثمر رسانده باشد.

 

این پایان کار مسی در دربی نبود. او در نیمه دوم نیز همه را انگشت به دهان کرد. یک ضربه کاشته دیگر و این بار با فاصله ای دورتر نسبت به کاشته نیمه اول. او پشت توپ قرار گرفت و این بار هم به شکلی استادانه آن را وارد دروازه کرد. در لحظه ای که توپ به سمت دروازه می رفت، چهره حیران دیگو لوپز، گلر اسپانیول دیدنی بود. او که در محاسبات خود اشتباه کرده بود، بسیار دیر متوجه شد که توپ به کدام سمت خواهد رفت و در نهایت برای بار دوم تسلیم مسی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این یازدهمین گل مسی در لالیگای این فصل بود تا به صدر جدول گلزنان برود و با استووانی، مهاجم جیرونا برابر شود. به این ترتیب او حالا در تمام دوران فوتبالش موفق به گل کردن 44 ضربه کاشته شده است و فاصله اش با رونالدو را به 9 کاهش داد.

مسی در این فصل چهار ضربه کاشته را گل کرده و مستقیما روی 19 گل بارسا نیز نقش داشته است؛ یازده گل و هشت پاس گل.

 

 

 

 

 

پیش از دو کاشته امشب، مسی در هفته اول لالیگا توانسته بود با یک ضربه آزاد تماشایی دروازه آلاوس را باز کند. او توپ را از زیر پاهای مدافعان آلاوس به گل تبدیل کرد.

 

 

 

 

او همچنین در هفته اول لیگ قهرمانان نیز توانسته بود روی یک ضربه کاشته به آیندهوون گل بزند.

 

 

 


  • محمد یاقوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی