اخبار ورزشی به صورت زنده

فیلم ها و اخبار ورزشی

اخبار ورزشی به صورت زنده

فیلم ها و اخبار ورزشی

 حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های فنی صدا و سیمای استان با اشاره به کیفیت پایین تصاویر ارسالی از سوی واحد سیار از رقابت های ورزشی گفت: در ۱۰ روز گذشته، ده ها پیام و گزارش از سوی ورزشکاران و اهالی ورزش دریافت کرده‌ایم؛ بدین منظور که چرا واحد سیار صدا و سیمای استان صحنه های ورزشی را به خوبی نمایش نمی دهد که با پیگیری بنده مدیرکل صدا و سیما از قدیمی بودن تجهیزات و ضرورت نوسازی آنها خبر داد.


وی در ادامه گفت: تبریز شهر فوتبال و ورزش است و بایستی از علاقمندان به این رشته ورزشی حمایت کنیم و از همین جا از استاندار، معاون برنامه ریزی استانداری، مدیرکل صدا و سیمای استان می خواهم که به این مسئله ورود و توجه ویژه ای داشته باشند.


آل هاشم، با اشاره به برنامه اثرگذار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در خارج از مرزهای ایران گفت: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، برنامه های برون مرزی صدا و سیمای استان درکشور آذربایجان تأثیرگذار بوده و مخاطب پیدا کرده است. بایستی با تقویت برنامه های فرهنگی خود در صدا و سیما، در برابر هجمه های فرهنگی ماهواره ها و اینترنت ایستاده و با تولیدات فرهنگی خود مردم را ترغیب به استفاده از رسانه های داخلی کنیم.


امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود از واحد فنی و پشتیبانی صدا و سیما با عنوان کسانی که هرگز دیده نمی شوند ولی تأثیرگذار هستند، تشکر کرد.

  • محمد یاقوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی